Pages

Wednesday 6 March 2013

A "PING"

Mesti best kan kalau kita ada somebody yang boleh share apa saja.. I mean, time kita terfikir of A, see nice thing or eat super marvelous food dan dan tu kita akan Whatspp / BBM / Gtalk with the person. Mulalah cerita pasal benda tu… And heavennya kalau dapat partner yang 2 X 5. I mean yang layan kita jugak.

I teringin nak buat macam tu dengan STM. We did few times tapi banyaknya start with STM sendiri. I ni sometimes think too much bila nak share apa-apa dengan dia. Fikir tu like “Dia tengah busy ke, tengah meeting ke.. or worse, tengah bad mood ke”. I am not sure how his friends layan dia tapi setakat ini, after few years I masih lagi ada simpan rasa thinking too much tu. Knowing his unexpected mood, lagilah….

Memang teringin sesangat nak share apa-apa dengan STM tu. I tahu I always got Si Cantik all the time, but the excitement is different. Still ada excitement tapi the level itu, tak reach to the maximum. Faham ke? Heheheheh…

Banyak benda I simpan untuk share dengan STM. Macam-macamlah… especially when I read peoples’ tweets. Pasal office pun ada jugak. Ada gambar best juga yang I simpan. Tapi tulah, dulu-dulu dia dah pernah warning kat I yang I must be very careful when select a topic to talk with him. Hmmm.. :-( Kalau salah cakap, habislah I. Can you imagine, even I nak ‘ping’ STM for morning greeting pun I fikir few times.. Too bad kan?

Sometimes, I nak share dengan BB, tapi this friend macam chipsmore pulak. I knew he always there for me, but things are different now.. Entahlah…

Refer to my previous post, I memang perlukan somebody.. lagilah dengan keadaan I yang seakan dipulaukan secara halus ini.  It is true Allah itu sentiasa ada disamping kita, but as a human being, I need someone else and I’m not perfect! Tipulah kalau ada orang boleh hidup tanpa kawan. I memanglah boleh so far sebab this 'lonely' situation telah berlaku for almost a year. Tapi, perasan benda ni tak akan lama.

You know, the best moment that can cheer up my mood for the whole day adalah bila I dapat ‘ping’ from STM or BB. Macam heaven sahaja!! Both are ‘something’ to my life..mana taknya, macam-macam big hal jadi to my life because of them. So memang effect from them lebih sikit.

Print scree from Twitter
Sangat betul!!

Tapikan, maybe benda ni akan change bila I have someone ‘special’ in my life. Maybe the feeling is different. Maybe the gatal feeling lebih to that person compared to them. Hahahahaah… Kita tak tahu kan?

STM, can you always be my bright sun, bright star and bright moon?
And for BB, I want you to be the brighter one :-)

(Note: Entry yang hapahapantah…. Anyway, mesti you'll pernah terdetik, adakah I ni memang ada hati dengan STM? Will let you know!!)



No comments:

Post a Comment