Pages

Thursday 20 June 2013

Pucca # 14

Saya perlukan dia sebab dia dah banyak sangat susahkan hidup saya...
Sebab dia, I have been through so many things...alone pula tu...
Sebab dia, saya jadi anti sosial...
Sebab dia, gelak tawa saya makin berkurangan....
Sebab dia, banyak benda saya terpaksa pendam sensorang....
Sebab dia, hidup saya jadi huru hara...
Sebab dia, waktu tidur saya pun tak menentu.... pukul 1 pagi, pukul 3 pagi and ada sekali tu boleh pukul 5 pagi.....
Sebab dia, saya upgrade my mobile internet capacity....
Sebab dia, saya kadang-kadang jadi kuat makan dan kadang-kadang jadi kurang and sampai langsung tiada selera makan...

Apa yang berlaku kat saya sekarang ni, semuanya sebab dialah.....!!!

Jadi, saya akan pastikan dia kembali dalam hidup saya walau dengan apa cara sekalipun.. for My Sweet Revenge!!

No comments:

Post a Comment