Pages

Monday 12 August 2013

Pucca # 17

Perkara itu pahit untuk ditelan

Owh… rupanya-rupanya beliau sendiri pernah kata yang aku ni seorang minah perasan. Maka dengan ini, tahulah bahawa apa yang dia lakukan selama ini hanya mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku. Sebab dia tahu I will do anything for him. - For the sake of friend. No other intention.

So, he planned something untuk kepentingan dia, tanpa memikirkan risiko kepada diri aku sendiri.

Apa lagi yang tinggal pada aku sekarang?

Kesakitan..

Kepedihan…

Kepahitan…

Semuanya untuk aku telan seorang.


Takpelah… aku kena move on walau macam mana sekalipun. Yang penting, Allah itu Maha Adil dan doa orang yang dizalimi selalunya dimakbulkan… 

Update : Aku tak suka jatuh hukum secara terus, especially apa- apa yang melibatkan si dia. Maka perkara ini akan disiasat terlebih dahulu. Moga Allah permudahkan usaha aku ini. 

No comments:

Post a Comment