Pages

Friday 8 November 2013

Butang punya pasal


I know some of you ada main game ni. Memang best giler. I'm so addicted to this game bila mula-mula download (via Google Play). This game introduced by my Lil Sis. Sampai habis segala gadget kat rumah kami download. Phones, Ipads and Tab.  

So, bila dah addicted tu, memang tak boleh tinggal benda ni. I reached almost highest level kat each gadget (my phone, my Dad's Ipad and also my Mom's Tab). Owh..rasa indah sungguh dunia bila you can break the record better than others (Others tu, sapa-sapa yang main kat umah tu lah..hahahah!!)

Then, my phone suddenly jadi macam ni pulak. Tetiba je SD card status "Removed". Padan muka... pastu dia jadi cepat panas.. Sedihnya...  


Now, I tengah fikir nak tukar ke tidak phone baru. Dahlah umur phone ni baru genap 1 tahun bulan July lepas. Belum sampai umur matang lagi...  Duit tu satu bab (tak nak buat another hutang) and at the same time I love this phone so much. 

Bertabahlah wahai talipon.!! 






No comments:

Post a Comment