Pages

Friday 20 June 2014

I take this challenge!!


I will start this challenge as soon as possible. Chewahhh....ayat tak boleh blah!! But, kalau ikut dari gambar di atas, there was another style to perform your plank. Itulah yang I belajar with my personal trainer last time. Maybe sebab my size kot, they taught that different style. Hahhahaha.... Macam yang kat bawah ni..


I dah cuba yang second style ni (knee down) and ianya lebih mudah dari yang atas tu. Senak jugak lah kalau nak cuba yang first one tu. But, I need to try yang the first one tu juga later.

So, plan kengkonon nak buat soonest as possible and sambung ke Ramadhan and seterusnya. Dengan harapan, semoga I dapat flatkan sikit my tummy ini... Lagipun, after puasa (time Raya onwards) I dah plan banyak benda... kebanyakannya sebab nak meet strangers!! Mestilah nak comel sikit dari sekarang kan? 

By the way, for kebaikan and buat plank... you can minta Google tolong cari kan... 

Wish me luck :-P



No comments:

Post a Comment