Pages

Thursday 27 August 2015

My haunted bathroom

Tidaklah haunted sangat... 


My Sis and I agreed that our bathroom is berhantu. Sebabnya kalau tengah buat apa-apa aktiviti dalam tu, macam-macam idea datang. A brilliant one pula tu. Syaitan memanglah suka dok dalam bilik air, but pelik our bathroom tu. Boleh bagi banyak idea. Contohnya macam ni..

KN << I wrote about him before. Maybe the chemistry macam not so connected and I ni pula jenis malas nak menunggu. Walaupun I rasa macam I really likes him but dalam satu hal lain, I macam rasa maybe this feeling is stupid je. Sometimes, I can easily feel rendah diri when come to men which I start to close with. Lama juga baru the chemistry is properly on. 

So, this morning, masa dalam bilik air, tetiba dapat 1 idea. After I performed my Subuh prayer, suddenly I decided to delete my notes to him that I want to send to him during his birthday nest month and also something dalam IG which I tagged him. Semalam ke kelmarin I dah delete his number dalam my contact list but the whatsapp conversation is still there sebab kalau masuk bab-bab whatsapp ni sayang sikit nak delete. Tapi takpe sebab I pun memang malas scroll whatsapp read the history pun.

We see how.. weekend ni long holiday and I heard from my Mom yang baru borak dengan his mom pagi tadi that both of them will be going to Batu Pahat this weekend. Oh ya, he promised earlier secara seriousnya to belanja me but kita tengoklah macam mana..tapi, debar-debar juga kalau dia betul-betul ajak...



No comments:

Post a Comment