Pages

Wednesday 5 April 2017

Hello, Everyone!!!

Mak aiii… lamanya tak menulis… draft ada lah few and termasuk cerita hari raya tahun lepas. Dalam kepala banyak betul idea..dahlah kat phone ada install blogger, kat ipad lagi..kat office pun memang jenis mengadap depan PC..but still lah tak sempat nak menulis…Respect betul to those yang ada masa nak update blog, everyday and siap sampai ada more than 1 entry..Hehehe..

Latest update..I’ve been transferred to Company C, which is subsidiary to Company B earlier. Still duduk department yang sama. How I wish they put me to other department which give me some opportunity to explore new thing. I know my capabilities and sebab inilah main reason I took different courses for my second and third degree/ certificate. But, itulah orang cakap, bila dah duduk Finance, macam kena curse je kena duduk situ sampai mereput. And lagi satu, adalah susah sikit to climb the ladder too.

Takpe, for the time being, I take it the opportunity given by the management of Company B. Well, bukan semua dapat serentak kan. I accepted their offer pun sebab I nak dapat secured permanent position in the company. Nasib baiklah seniority maintained, kalau tidak kena merangkak balik lah which sapa suka pun. Nanti tengoklah selepas itu macam mana..maybe kalau dah start chemistry kat department ni, I will stay but kalau dah banyak bulan or makan tahun jugak chemistry tu masih takde, I will talk to the big boss to ask for transfer. 

Apa lagi ye…

Oh ya..my 2017 spirit memula hari tu, telah dimusnahkan oleh my ex-boss kat Company B. Sakit jiwa betul which buatkan aku akan berdendam dengan dia sampai bila-bila. Yang ni will cerita later. Will continue clear my Draft post yang tak berapa sangat tu as soon as possible.


Till then, have a nice day.

No comments:

Post a Comment