Pages

Tuesday 25 December 2012

My health # 4

Today.

Nota kaki : Time godek-godek this application in my phone, I baru noticed boleh tukar exercise activity tu from "Running" to "Walking" and lain-lain aktiviti pun ada. All the while, I memang walking sahaja, macam bagus sahaja letak running before. Padahal bukan larat sangat pun nakberlari. Hahaha..

Today, I managed to complete 2 rounds sahaja sebab tak tahan nak pergi toilet. No choice and terpaksa balik rumah and nasib baik rumah dekat. Rugi sungguh kan sebab cuaca hari ni amat baik. (Note to myself, next time, I shouldn't take coffee before start the exercise. Wrong plan and bad timing)

Sebab tak nak rasa bersalah, sambung cycling kat rumah sahaja. Dapatlah another 2km for 11 minutes. But calories burnt only 73 :'(

No comments:

Post a Comment