Pages

Tuesday 14 July 2015

Need to move on

I have deleted all whatsapp screen shots yang gigih aku buat since day 1. Pastu hari ni, tetiba macam satu benda hempuk atas kepala yang asked me to MOVE ON. Sampai bila kan nak dikenang orang yang tak nak mengenang kita. Walaupun dah berbuih mulut si Cantik suruh aku lupakan this type of kawan tak guna, but I still have a faith on him. 

Ye, this is all about Si Tai Merah. Yang masih I simpan, his whatsapp / text messaging still dalam my phone, emails serta Gtalk / Hangout still there. Takpelah, bukan I rajin nak baca balik pun. 

After 3 years, I start losing my faith on him. Dia pun macam dah tak nak ada apa-apa kaitan pun dengan I dan kawan-kawan lama dia disini. Hemmm...people changed. 

So, I will delete the special entry yang I pernah buat 2 years back during his birthday. Being a person whom very good in number, I know I will not easily forget his birth date, but at least I will start forget him.

Next action, to add back his ex gf dalam my Linkedin list. (Did you know pasal ni lah yang meretakkan seribu or berjuta keping our friendship...so pas ni..lantak pi lah...) I know he will hates me more, but all the while my actions semua kena considered his feelings. Did he really considered mine? Tak pernah kot.

Well, his ex-gf is such a nice lady and I looooooooove to talk to her. Selalu dapat borak pun kat Linkedin message je. Tu pun after I had to remove her from my list selepas mamat tu bising..bising yang terus putus kawan... 


1 comment:

  1. ambooiiiii, elok nian blog niiii..
    please visit it http://metware.blogspot.com

    ReplyDelete