Pages

Wednesday 10 April 2013

A Perfectionist

Guess below pictures adalah berkenaan dengan apa....




Ye, I cukup menyampah bila orang staple kertas not in proper way. In my office, the main suspects are Abewe and Maddu. Kalau Abewe, I okay lagi sebab dia staple fresh paper. Yang si Maddu ni..memang cukup hangin. Dahlah dia buka staple tu, sebab nak make a photocopy and she will staple that document follow her way. Memang tunggang langgang!! Grrrr.... 

I hate this kind of work. Bukan susah pun, ketuk-ketuk (susun) kertas tu elok-elok and staple them accordingly. Ini malas sungguh. 

Being a perfectionist for this kind of petty thing, memang I akan buka balik all the paper and sanggup susun and staple balik. Sebabnya satu je, tak tahan biji mata ni tengok ....

And more thing, hari tu I review balik my posts in this blog. Hajat dia hati nak betulkan one post je, sudahnya, I revamp semua. Buang tanda ni " @ ", pastu I buang word yang tak sepatutnya and itu belum lagi betulkan font size. Haishhh.... Banyak kerja remeh kan?? Tapi itulah...sebab dah terbiasa teliti dalam buat kerja, I just love to do it just to fulfilled my satisfaction.

No comments:

Post a Comment