Pages

Wednesday 21 October 2015

My birthday is coming soon...


I kan dah lama kawan dengan AH, it has been almost 8 years. So, sejak I tahu bila birthday dia which is 6 years back kot, I never failed to wish him samada through email, text (sms) or whatsapp. Tapi, dia ni pulak tak pernah lah tanya bila my birthday which a bit sedih jugaklah. But, I tak kisah sangat pun sebab tahu lelaki kan selalu macam tu. For me, better dia tak tahu and tak wish dari dia tahu and lupa nak wish.

Well, since my birthday is coming soon, so first time lah I beranikan diri ask him for a gift. Hahaha, macam keji lah pulak sebabnya I sendiri tahu I tak suka dapat or minta gift. I prefer orang belanja makan sebab the treat is worth for money spend rather than beli I something tapi I tak suka. Kan ke lagi haru.

So, I am counting days now.. next je my birthday ni. Kat rumah, we just have simple celebration. Orang kat rumah already asked for Durian Cheese Cake from Secret Recipe so I dah janji nak beli. Semua tak puas hati dapat makan 1 sudu je masa my Lil Sis bought 2 pieces of Durian cake for my parents last time. Nak pau my Lil Sis again, kesian pulak. She already bought one whole carrot cake from Secret Recipe for my Big Sis birthday last month. Kopak beliau. Well, okay je for me to buy the cake for my own birthday, sebab my Dad already promised to treat us for dinner later.


Just skyping with my Lil Sis pasal ni. Sebab dah terliur bila cerita pasal kek ni, so we plan to buy it earlier rather than tunggu next week. Nyumssss!!!



No comments:

Post a Comment