Pages

Thursday 29 October 2015

A passed birthday gift

AH promised me a gift for my birthday but he didn't. Even a wish pun tiada. Padahal beria dia note down before. I am a bit sad macam nak merajuk apa lah tapi bila fikir-fikir balik, lelaki memang macam tu kan. Dia bukan ingat date sangat especially benda-benda macam ni. He only remembered date for official meeting. Hemm, nasib badan.

This year, I decided to hide my birthday from FB. Mula-mula I changed the date to earlier date, then godek-godek nampak boleh hide pulak..Good idea..  I feel embarrassed sebab this year I rarely wish orang lain (my own friends) dalam FB tu sendiri, so rasa macam not fair if they wish me walaupun I tahu they make wish pun based on the notification received.

Lagi satu sebab, I tak suka my classmate wish me especially dalam our whatsapp group tu. Sebab ada few of them, semester ni macam sangat tak respect I as an elderly person. The girls lah. Boleh berani sound I depan-depan macam I ni kawan-kawan sebaya diaorang saja. Hemmm, tu satu nanti I make my own judgement why that person tak wish when she /he can wish to this person last time. Baik tak payah. Nanti lagi buat sakit hati je.


No comments:

Post a Comment