Pages

Thursday 9 August 2012

Mimpi


Old dream story but gave me sweet memory..

One fine day, I just got back from work..reached home around 6.30pm.. Waduh!! Rasa capek sungguh.. Rasanya ada 1 sebab je...jam2 terakhir tulah baru nak be a productive employee. 

Watched tv for a while, then mata pun mula melabuhkan tirai.. Konon2 nak take short nap..tapi, my short nap adalah 3 hours..3 HOURS!! Ciss!! Bertepek2 n berjuntai2 syaiton2 main buaian... missed my prayer :-(

Ok..u know what, time tido siang senja tu, boleh plak I dpt unexpected dream... I met 2 adorable persons in my dream.. Bukan mimpi yang ntah apa2 but I like it sebab it was so sweet :-)

The 1st one (Mashi) memang ada gak few times he came into my dream yg ntah apa2 (I well remembered this one..boleh pulak, at one time, dia merungut giler2 x puas hati sebab I never pay for tolls sepanjang tumpang dia balik- Not so logic, okay!!!
The 2nd person ini (Gmojo) 
Kira at that time, I adored him lebih sikit  lately especially when now dia dah ada keta chantek + besar + higher post (lempang sedas sbb feeling2 materialistik pulak dah!!)


Oh ya... mimpi siang tadi...Nak tau apa dia??? 
Me as usual baru balik from mana ntah with Mashi, sampai depan umah I saw Gmojo baru turun dari keta chantek dia and macam nak masuk into my house. Kira mcm he waited for me but when he saw me with Mashi, his face changed... 

Wah...I feeling2 jadi rebutan time tu...Hehehehe...

The rest, dah lupa what happened next :-(

No comments:

Post a Comment