Pages

Sunday 11 November 2012

Kita baru perasan

One day, I'm wearing my corporate shirt to office. I love the colour and the body cutting. Cun sungguh. Suka pakai time aircond tengah sejuk menggila sebab it keeps u warm. And suka pakai time cuaca ala-ala suam kuku sebab it can makes you cold. Lagi satu sebab that shirt can menampakkan I kurus sikit (sikit pun jadilah kan). 

Dah berangan nak have lunch with my guy friend tapi, sedih sebab he has a date with orang lain yang dia dah janji earlier. Another guy friend cuti plak hari ni. I takdelah sedih mana sebab my breakfast food masih ada balance untuk bawa ke lunch.

I sekarang preferred lunch with guys tau. Dah tak kuasa nak lunch dengan Diva and also Joyah and The Geng. Semua mulut takde insurance. Benci betul I !!!  I can accept any unpaid councellor into my life but when the person start bitching about me like macam nak mampos esok, I need to put a stop untuk baik dengan orang- orang macam ni. I will not forgive them too.. Never!!! 

Eh, tengok dululah..

By the way, back to the topic, I just noticed something. Masa nak balik, I stop sekejap kat lobby nak baca newspaper and sambil tu borak with orang yang still hang around kat situ. Then, this guy from my office keluar sekali nak balik. He is looking at me...nope..he's not looking to my face first but direct to my boobs in few seconds.Then, tak kanlah I nak buat secara tiba-tiba badan melengkung, nanti pelik pulak. (Dan dan tu terus teringat pasal one quote yang mentioned pasal memang a man will look straightly at your boobs first rather than your face. Haishh..memang betul sungguh la kan??)

Lama tu baru I perasan. Actually, this incident happened few times but I never take 'port' sangat pun and yang selalu buat pulak my lovely 2 guy friends. Adakah I punya sorang yang paling terjojol diantara yang lain?

Takpelah, they just stared to it and don't dare to touch pun.  MUAHAHHAHAHA!!!

No comments:

Post a Comment